Image Map

05.11.2012

Er lidt stolt af mig selv

Jeg fik forleden en besked i min facebook indbakke hvor Min Søsters Kage spurgte om de måtte bruge billederne af nogle af de kager jeg lavet. De er ved at lave en ny del, et underunivers, med blog, kagegalleri, brevkasse osv. på deres hjemmeside. Her viser de en masse billeder af fine kager som både de selv og andre har lavet og nu ligger der så også 9 billeder af mine kager derinde - det synes jeg sgu er lidt sejt! Eller dvs indtil de får oprettet det på hjemmesiden viser de kagerne frem på deres facebookside her

De har valgt at bruge disse billeder: 










3 kommentarer:

  1. det er altså også nogle flotte kager, dem kan jeg godt forstå at de gerne vil vise frem :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt! Det er nu også nogle flotte og lækre kager du har lavet - især den fyldt med JellyBeans :-D

    SvarSlet
  3. Hold op, hvor er de flotte. Har da aldrig set så mange flotte kager på én gang. Kan godt forstå de gerne vil bruge dem ;O)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...