Image Map

11.12.2012

Godter hos mødrehjælpen

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg elsker lækkert tøj men også tilbud, lagersalg og billige priser ;)
Derfor er det uhyre sjældent jeg køber tøj til tøserne til fuld pris og jeg køber også rigtig meget brugt tøj. Især efter at facebook er blevet så nemt at handle via, selv bruger jeg rigtig meget disse grupper: 2hand og Babybell. Så har du også en masse af ungernes tøj til at ligge uden at have nogle at gemme det til så er de et besøg værd - ja og selvfølgelig også hvis du leder efter noget til dine egne trolde :)

Nå, men det jeg egentlig lavede dette indlæg for var at give et tip om Mødrehjælpens butikker. Bor du i nærheden af en og har du ikke været forbi så er det altså virkelig et besøg værd. De har et lille guldlager af lækkert børnetøj til nogle rigtig fine priser. Her i vores lokale har de også nogle strikkedamer som laver lækkert hjemmestrik som butikkerne får gratis og derfor kan tjene lidt hjem på til den gode sag. Og du får så et helt nyt stykke meget lækkert tøj til din lille trold, som oven i købet er helt unikt da det jo er hjemmelavet :) Bedre bliver det næsten ikke. 

Til inspiration var jeg idag forbi butikken bare for 'lige at kigge' og kom hjem med en pæn lille høst. To fine brugte men meget velholdte kjoler jeg tænkte skulle bruges til nytårsaften. En splinterny småfolk kjole og en hjemmestrikket bolero-vest. Alt dette for kun 165 kr i alt!! (kjoler: 40 og 25kr stk, småfolk 75kr normalpris 250, vest 25kr). Nu har jeg jo godt nok piger så det er selvfølgelig kun pigetøj herunder, men de har altså også masser af lækkert drengetøj.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...