Image Map

29.01.2013

lapper blandt andet :)

Så har jeg modtaget 5 ud af 6 pakker lapper med posten :) Så her kommer lige lidt billeder - håber jeg har matchet lapper med den rette ejermand ;)




Lise - Savværksvej


Mette - Smallstar




Helle Malene - Helle Malene

Det bliver spændende at sætte det hele sammen efter den sidste pakke er ankommet :)

...

Derudover har jeg udover det almindelige januarudsalg benyttet mig af lidt 'blog-udsalg' 

Jeg har købt to fantastiske nederdele fra nogle lige så skønne bloggere :)


Denne slå-om fra Rarebird


Og denne lækre sag fra Laralil

De blev straks puttet i vaskemaskinen og hænger nu til tørre - moren glæder sig især meget til de kan komme i brug ;)


4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det færdige tæppe.

    Mona

    SvarSlet
  2. Sikke nogen fine lapper du har modtaget!! Jeg havde bare slet ikke krea-overskud til at deltage i legen denne gang, men håber den bliver en succés og gentages senere på året. Jeg glæder mig også til at se dit tæppe :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. kan se der allerede er endnu en runde igang rundt omkring, så mon ikke den kunne startes igen senere :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...