Image Map

01.02.2013

Godt og blandet

Der er lidt forskelligt på plakaten i dette indlæg :) 

Lad os først tage lidt januarshopping ;) Mine tøser er selvfølgelig blevet begavet med en masse lækre sager, inkl. de to lækre nederdele fra LaRaLil og Rarebird jeg viste frem her. Men som den shopaholic jeg er har jeg også været lidt i byen og fået en masse skønne sager - her er et lille udvalg

Mini A Ture strømpebukser, Reima flyverdragt, Phister & Philina bluse, Mini A Ture kjole, Racoon flyverdragt, Mini A Ture strømpebukser, Molo jeans, Hollys undertrøje, Hjort Cph heldragt


Begge piger trængte selvfølgelig til større flyverdragter midt i sæsonen (typisk ;)), så det var godt jeg fandt dem med hhv 60 og 70 procents rabat for ellers var det da hurtigt blevet en dyr fornøjelse...
Heldragten fra Hjorth cph måtte jeg bare eje, da det er en Elva romper og når ens mindstepige hedder Elva så kan man næsten ikke lade være, vel ;)

Her ses de nye dragter i aktion og hold op hvor er de lækre, kan virkelig anbefales hvis man går i tanker om at købe næste års dragt allerede nu :)





Idag har jeg også modtaget min sidste pakke lapper så nu kan jeg rigtig komme igang med bloglegen og mit tæppe-syning :)

Her er de sidste lapper som er fra Nicoline aka Muslingens Mor. Jeg har på fornemmelsen der bor en lille fin prinsesse hjemme ved hende ;)



Idag var jeg med pigerne i Bazar Vest. Elsker at komme der, men efter vi er flyttet længere væk bliver det ikke så tit til noget :) Men idag var vi afsted og hvor var det bare hyggeligt :) Den store elskede at kigge på alle de mange forskellige frugter der er super flot præsenteret midt i centret. Også en super måde at få dem til at smage på nye ting ;) Vag ved centret ligger der en kæmpe genbrugsbutik og selvom vi ikke kom derfra med ret meget blev det da til to skønne sager, nemlig lidt stof til mig og det skønneste retropuslespil til den store :)




Sidste nyt handler om fastelavn. Jeg er nemlig i gang med fastelavnskostumerne, eller dvs jeg er kommet i gang med det første ;) Den store har besluttet at hun vil være klovn i år, men hun vil ikke have paryk på, og desuden synes hendes mor ikke de klassiske klovnedragter er ret kønne. Så med inspiration fra disse billeder skal der så laves et kostumer vi blevet enige om at lave et vintage klovnekostume :)



Jeg har haft hende med i Stof2000, min yndlings stofbutik, og der valgte hun selv dette stof. Det vil jeg lave en dragt af, lidt som den på billederne, men enten uden ærmer eller med små korte. På forsiden vil jeg pynte den med de fine grønne knapper og så tror jeg vi laver en simpel lukning med trykknapper på ryggen. Jeg har så hæklet en lille krave (opskriften finder du her, jeg er stoppet efter 3. række) hun skal have på til og så laver jeg en fin papirhat hun kan have på til hvis hun får lyst :) Er selv meget spændt på resultatet, da jeg intet mønster har så det må blive lidt på gefühl :)


Er i andre også i fuld gang med fastelavnskostumerne?





2 kommentarer:

  1. Lapperne kom hurtigt frem :)

    Jeg er lige blevet færdig med fastelavnstøjet her hjemme :) Se mere herunder.

    http://www.muslingens-mor.com/2013/02/hngeparti-4.html

    SvarSlet
    Svar
    1. må lige ind og lure :) der er bare rigtig mange fine lapper, har indimellem ærgret mig over jeg ikke fik et større stykke ;)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...