Image Map

22.03.2013

Kähler lagersalg

Æv æv æv! Jeg kan ikke komme med - piv.. 

Skønne Kähler holder nemlig lagersalg men desværre ikke her i Århus hvor jeg bor. Kunne ellers godt finde plads til lidt ekstra Kähler på hylden til den slags priser, men SU budgettet tillader vist ikke så meget andet for tiden ;)

Men men men det skal i hvert fald ikke hindre mig i at sprede det gode budskab. Så til alle jer der bor i nærheden af Næstved er her eventén i ikke må gå glip af ;) Se al info på billedet nedenfor :)



God shopping :)

2 kommentarer:

  1. Suk...det er desværre også for langt væk fra min bopæl.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er virklig ærgerligt. ved der er mange der presser på for at de også holder det andre steder så man kan da håbe ;)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...