Image Map

12.04.2013

Haveinspiration


Når man bor i en lille lejlighed uden adgang til have bliver man ret misundelig på alle haveejerne, ja det gør jeg i hvert fald. Men det skal ikke forhindre mig i at kigge efter sjove ideer på Pinterest til i ved en gang i fremtiden når man endelig bliver 'rigtig voksen' og får eget hus og have ;) Alle billederne herunder er fundet på Pinterest - desværre alle med links der ikke længere førte til noget, men derfor kan man jo sagtens blive inspireret alligevel :)


Ku ikke stå for de skønne 'plantemærker' så man holde styr på hvad der er hvad - og så er de jo super til at få inddraget børnene :) 


Ja selvf'ølgelig! 


Lavet af gamle paller - så smart!


Gamle vinkasser lavet om til bede - her kan selv jeg være med - måske man skulle skaffe nogle til krydderurter på altanen :)


En gammel udhulet træstamme som blomsterbed - jeg synes det ville være endnu bedre hvis man havde siddeplads enten i siderne eller i midten :)


Minidrivhus lavet af gamle vinduer


En plantebord lavet af et gammelt bord og et gammelt vindue :) 


Den her er lidt svær at læse men her er linket til den i større udgave så man kan få teksten med :)


Et stykke træ - bor huller i - i et med lysene og bum - et styks skønt 'lysfad' til bordet på terassen :)

Alle pins kan i finde på min Pinterestside

Så skal vejret bare lige arte sig så det bliver rigtig sjovt at komme ud ;)

God weekend
...

Garden inspiration from Pinterest

13 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne ting du har fundet. Jeg er ret vild med plantemærkerne lavet af perler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) det er også min yndlings - de erså brugbare og gode ift at have børn med samtidig med man godt kan holde ud at se på det hver dag ;) Og så kan de jo sagtens klare vand osv :)

      Slet
  2. Sjov ide med gummistøvlerne - perlemærkerne er også rigtig fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er ret sjov måde at genbruge noget på :)

      Slet
  3. Sikke nogle fine plantemærker af perler, det skal jeg helt sikkert huske, når vi flytter i hus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig super fine :) og smarte i den lille grøntsagshave :)

      Slet
  4. Er helt vild med perleplantemærkerne :) jeg må i gang!! Dem jeg har bliver altid væk, regnen ødelægger dem eller jeg bliver overrasket over at jeg rent faktisk plantede noget i jorden lige der...

    SvarSlet
    Svar
    1. dem er der vist flere der er vvilde med ;) inkl mig :) de er super skønne

      Slet
  5. Super søde ideer! :-) Du har forresten mulighed for at vinde et gavekort på 300,- til KANT smykker på min blog. Du deltager her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/04/konkurrence-kant-by-rahbek.html

    Knus Stine

    SvarSlet
  6. Fede idéer :-) Hey, ved du hvad: du er den heldige vinder af min Give Away!!! Så kast dig over tasterne og smid din adresse afsted til mig, så er kraven på vej til dig! Stort tillykke :-)

    kreahilsner Karina

    kpeschardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Skønne ideer! I fredags kom min far forbi med 3 lysestager ala den nederste, så tak for inspirationen :)
    Og så har du sørme lige vundet min Give Away, så tjek min blog :) Stort tillykke.
    Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor lækkert :) håber de giver glæde på en skøn sommeraften :) oglyder spændende, må straks tjekke din blog :D

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...