Image Map

03.07.2013

Vi genbruger: Kjole på vej


Jeg har en helt masse fantastisk retrostof liggende på hylden og dette skønne stof har jeg længe vidst hvad skulle bruges til: en rigtig dansekjole til Buller :) 


Mønster: tjek
Stof: tjek
Foerstof: øhhh
Lynlås. ups...

I al min iver over at få lavet denne kjole med det helt perfekte mønster glemte jeg fuldstændig at købe foerstof og lynlås, og selvfølgelig havde jeg ingen af delene der hjemme...

Så i må nøjes med at se det foreløbige resultat af kjolen, de udklippede dele. Tvivler på jeg når at få færdiggjort den inden ferien da vi har så meget andet der skal nåes inden da, desværre.



Og så fik jeg da også syet et lille dukketæppe mere til shoppen, også med fine retrostoffer bland andet, her ses et lille glimt af det:


God aften :)
...

I cut out the pieces for a dress from a lovely vintage sheet, but the sewing won't be complete before i return from summer holiday

Also a little glimpse of a doll blanket that will be on sale later

4 kommentarer:

  1. Wow noget fint stof. Jeg glæder mig til at se resultatet. Hvilket mønster bruger du?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak. det gør jeg også ;) har lige købt mønsteret så ved ikke hvor godt det er. umiddelbart synes jeg det er lidt skørt i top/bund fordelingen så jeg har valgt at lave toppen i str 92 og bunden i str 86, men det kommer nok bare an på barnets bygning... det er stof 2000's homemade 'Polly' :)

      Slet
  2. wauw et flot stykke retro-stof og sikke en fin kjole det bliver
    Dukke-tæppet er altså også bare såååå fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - er også selv helt vild med det :)
      har endelig fået købt lynlås og foerstof så mon ikke jeg når at sy den snarest efter vi kommer hjem fra ferie igen :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...