Image Map

09.08.2013

Lopper og projekter

I sidste uge var vi afsted på sommerhustur på Langeland og det var en skøn tur, men mere om det senere.. Inde i Rudkøbing by har de utroligt mange genbrugsbutikker og her faldt jeg over nogle rigtig gode fund:


Et par vintagemønstre - har efterhånden en lille fin samling, især efter jeg fik købt disse 3 skønne fra Sara:



Til et andet syprojekt fandt jeg noget lækkert frotté med skønt mønster. Regner med snart at omdanne en masse af det lækre frotté som jeg viste tidligere her samt noget af mit lækre vintagestof til små pusletasker :)


Sidste loppefund er den yndige lille 'blomstervogn' - er helt vild med den :)


Da det ikke rigtig er muligt at slæbe syprojekter med på ferie har jeg haft hækletøjet med og er ca halvvejs - kan du mon gætte hvad det skal blive til?

God weekend alle sammen

...

Found some lovely stuff in thriftstores on our vacation last week, where we went to Langeland. Also i began on a new crochet project - can you guess what i am making? :) 

Have a great weekend



6 kommentarer:

  1. det er godt nok nogle fine mønstre du har fundet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. tak. følte mig også vildt heldig - støder aldrig på sådan noget her i Århus synes jeg :)

      Slet
  2. Ih hvor har du været heldig. Det er nogle dejlige fund. Jeg havde en lignende blomstervogn bare i lyserød, da jeg var barn:-) Er du mon i gang med et tæppe?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. det er lige det jeg er :) et lille babytæppe - dog ikke til os selv ;)

      Slet
  3. Flotte mønster du har funnet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - glæder mig også til at få dem i brug :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...