Image Map

27.10.2013

Dessertbord - Dessert table

Image Map



I forlængelse af sidste indlæg om Elvas fødselsdag og forberedelserne hertil har jeg kigget på en masse dessertopskrifter. Jeg har nogle krav som betyder at ikke alle opskrifter kan bruges: det skal være desserter i små mundrette størrelser da vi skal have en masse forskellige og det skal holdes i farverne blå og hvid. 

Jeg har købt en masse slik i blå og hvide farver der skal serveres i forskellige skåle og glas men derudover skal der selvf'ølgelig laves en masse hjemmebag. Billederne her er alle fundet på pinterest og jeg har planer om at lave en del af dem til fødselsdagen. Jeg har allerede afprøvet en enkelt opskrift, den blev dog ikke fuldstændig vellykket, men tror jeg har fundet fejlen, så laver dem nok alligevel (og håber på det bedste) ;)

Jeg tænker at oversætte de opskrifter der viser sig at være gode og smide dem op på bloggen en gang efter fødselsdagen, hvis der er stemning for det?

Alle billederne fører til deres oprindelige link, og mange af dem indeholder opskrifter, dog ikke alle, så klik endelig løs hvis du er nysgerrig på et. Alle er dog på engelsk.

Kender du en god opskrift som opfylder kravene må du meget gerne linke til den eller sende mig en mail på sandravarn@gmail.com med den - jo flere valgmuligheder jo bedre :)

...

Since my last post about Elvas birthday I've been looking over a lot of dessert recipes. It needs to be able to make in bitesizes since we will have a lot of different desserts on the table. Also it must be able to make in blue or white. 

I bought a lot of blue and white candy that I will serve in different bowls and jars, but besides that I will make a lot of homemade candy/cake. All pictures are from pinterest and I have plans to make a bunch of them for her birthday. I already tried one but it wasn't completely succesful - BUT I think I found the mistake, so I might still make them :)

All pictures lead to their original page if you are interested in some of them (not all have recipes).

If you know a great recipe that lives up to the needs please link to it or email me at sandravarn@gmail.com - the more the merrier :)



Image Map

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre billeder, du har fundet. Jeg bliver jo helt lækkersulten, godt jeg har en lakrids, jeg kan tygge lidt i.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja pinterest er virkelig et mekka for lækre billeder :) glæder mig godt nok også til at sætte tænderne i de gode sager om 2 uger :)

      Slet
  2. Lækre sager du har fundet - ser virkelig godt ud :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - det håber jeg også det bliver :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...