Image Map

22.12.2013

Adventspakkeleg - Christmas advent game


Som mange andre har jeg deltaget i adventspakkelegen. Her er hvad der er blevet sendt ud til mine byttemakkere :)

...

As many other I paticipated in the christmas advent game. Here is what I sent out to my exchange partners :)


Jeg fandt nogle chokolader med forskellige smage som jeg printede nogle omslag til, synes selv de er blevet rigtig søde, og det er en rigtig nem og sød ide til fx en værtindegave eller et pakkespil :) Skabelonerne fandt jeg her

...

I found some chocolate bars with different tastes and printed these cute covers for them. They are perfect for a small hostess gift or similar. I found the covers here


Desuden syede jeg små juletræsophæng til vinduet eller træet. Selvfølgelig i retrostof ;)
De kan også købes i min etsy shop

...

Then I sewed these christmas tree ornaments, of course in vintage fabric ;)
You can also buy some in my etsy shop
  

Chokoladerne blev pakket to styks ovenpå et par slikstokke for at ligne små slæder (inspireret af et pinterest billede) 

...

I stacked the chocolate bars on top og candy canes to make them look like tiny sleighs (inspired by a pinterest picture)





De fire pakke blev pakket godt i avispapir og derefter i gavepapir og så i en konvolut så jeg håber de er kommet godt og sikkert frem til alle deltagere :)

...

I packed them up and now hope they have reached their destinations safely :)


Selv har jeg åbnet tre skønne pakker indtil nu:
Lækker the, snefnugs-ophæng og hjemmelavet fodbadesalt fra Linda
Et fint julekort og et print fra Helena
Lille æble-gløgg pakke, lidt karameller og andet godt fra Lena

Det har hyggeligt at være med og jeg kunne helt sikkert godt finde på det igen næste år :)

...

I have myself opened three great gifts so far:
Lovely tea, snowflake ornaments and homemade bath salts from Linda
A cute christmas card and a print from Helena
A little package with spices for a christmas drink, some candy and other cute things from Lena

It has been fun being a part of this and I would definitely do it again :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...