Image Map

16.12.2013

Jule pinspiration - Christmas pinspiration

Her op til jul har jeg altid tusindvis af ideer til ting jeg gerne vil nå, men som altid når jeg kun en brøkdel, især her efter Pinterest er kommet til og skønne ideer er lette at komme til ;)

Men bare fordi jeg ikke kan nå det hele kan det jo være I andre kan, så her får i lige et par Pinterest ideer som jeg er faldet for i år:

...

Here in december I always have a million ideas for stuff I want to make, but as always I only finish half or less, especially since Pinterest arrived and great ideas are easy to come by.

But just because I can't make it all maybe some of you can. So here are some of the pins that inspired me this year:

Handmade by alice apple


Mini Gingerbread Houses


Little Gingerbread Fondant Girl - Tutorial on Craftsy



Button cookies. You need a shortbread (butter cookie) recipe, two biscuit cutters (one slightly smaller than the other), and a drinking straw (to make the holes).




pop cakes unnamed



Noget når jeg da, men det er mest forberedelser til jeg skal på mini juleferie på fredag på en gård vi har lejet i fem dage. Så den står på pakning, tøjvask, gaveklargøring og den slags. Når vi så kommer op i huset kan vi rigtig julehygge med alle de klassisker juledyder: konfekt, småkagebagning og klip af julepynt :)

Har i også travlt med juleforberedelserne?

...

I do finish some things, but mostly I'm preparing for a mini vacation since we rented a house for five days where we will be spending christmas eve. This means most of my time is used on laundry, packing and making sure all the christmas gifts are ready. When we reach the house on friday we can finally make all the classic christmassy stuff: baking, making decoration etc :)

Are you also busy getting ready for christmas?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...