Image Map

06.01.2014

Babyrangler - Baby rattles


Jeg har syet disse tre stjerne rangler i noget af mit fine retro stof. De er lavet udfra eget mønster hvilket blot vil sige at jeg har tegnet en stjerne på et papir og klippet to styks, syet dem sammen, fyldt dem med pudefyld og puttet en lille klokke i midten. Desuden har jeg sat en lille hank i så det var muligt at hænge dem op i fx barnevognen. Og ellers er babyer jo altid vilde med at nulre dem ;)

...

I've sewn up these three baby star rattles from some of my precious vintage fabric. I made the pattern myself, filled them with some pillow stuffing and a tiny bell. Also i added a little ribbon so it is posible to hang them for a stroller ot elsewhere :) If not babies always love to cuddle them ;)

  
De kommer alle tre til salg i min etsy shop i løbet af i dag/aften

...

They will all be for sale in my etsy shop later today


4 kommentarer:

  1. Så søte - de vil bli flotte hengende over barnet i barnevognen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Håber nogle skønne købere synes det samme ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Hej. Jeg får desværre spam fra dette indlæg :( Jeg ved Bianca http://biancaskageverden.blogspot.dk/2014/08/spam-pa-bloggen.html har haft samme problem, hvor hun ikke selv kunne se spam'en - måske det er det samme hos dig? vh Pia

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...