Image Map

05.01.2014

Stof på etsy - Fabric on etsy


Jeg har nu lagt en masse stof til salg i min etsy shop. Det er altsammen vintage stof fra 70'erne og i god stand. Kig forbi lige her eller via linket i min sidebar hvis du mangler noget nyt stof til krea-projekterne :) Der kommer også mere til over de næste uger :) Stoffet med 'kanter' er perfekt til kjoler og nederdele hvis du spørger mig - som her

...

I have now taken pictures etc and all this vintage 70s fabric and more is now for sale in my etsy shop. So please stop by here or via the link in my sidebar :) And more fabric is coming.. :) The 'edged' fabric is perfekt for dresses and skirts if you as me, as here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...