Image Map

05.04.2014

Forklæde - Apron

 

Et hurtigt lille indlæg fra min side. Jeg har købt det skønneste Mumistof på etsy som jeg har syet lidt af til bekendte. Det er blandt andet blevet til dette skønne forklæde. Trods det at det hænger på en børnegine herunder er det altså til en voksen, der ligesom jeg, elsker mumitroldene :) Det er klippet på gefühl udfra et forklæde vi havde i forvejen, og jeg er ganske tilfreds med resultatet. Tror faktisk vi skal have nogle nye forklæder herhjemme snart nu jeg ved hvor nemt det er :) 

...

A quick blog post this time. I bought this lovely Moomin fabric on etsy and sewed some things for friends, this apron among them. On the picture below I photographed it on a kids 'mannequin' it is for an adult that - like me - loves Moomin :) I cut it free hand and it was so easy. I think I have to make some more for myself now :)


5 kommentarer:

  1. Hvor er det mummistof bare skønt...

    Go Etsy

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja etsy er skønt, men 'farligt' (=dyrt) ;)

      Slet
  2. Flott stoff og forkle. Mummifamilien har mange fine karakterer. Her hjemme liker vi godt lille My :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er også skøn. Jeg er ret vil med Mumrik selv :)

      Slet
  3. hvad type stof har du brugt til det ?

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...