Image Map

10.10.2014

Det er en sød heks! - It is a nice witch!


Som jeg fortalte i mit seneste indlæg har jeg også syet en Elinor kjole med lange ærmer. Pigerne fik nemlig selv lov at vælge stof og udformning på deres kjoler denne gang. Noget jeg klart vil gøre mere i fremtiden da jeg tydeligt kan mærke de sætter mere pris på det tøj, hvor de selv har været en del af processen. Og det er jo fedt når de gør det :)

...

As I told you in my last post I have also sewn a longsleeved Elinor dress. The girls chose both the fabric and the style of the dress themselves this time. Something I will definitely do more in the future as it is very clear to me that they use it more now that they were a part of the process. And that feels great when they love using what you make :)


Noget jeg ikke viste med den kortærmede var hvordan kjolen ser ud fra siden, så det får i lige et lille billede af her. Der er dejligt god plads i kjolen til bevægelse og det er skønt når man har en lille krudtugle.

...

Something I didn't show you last time was how the dress looks from the side, so here is a quick image of that. I like that it is very roomy, it means there is loads of room for moving around in it, which is good with a very active kid :)


Også denne har indvendige lommer, lommer er bare er et hit hver gang!

...

This also has those inside pockets - always a great hit!


Stoffet er købt hos ByBora på EtsyHun har større udvalgs på sin hollandske hjemmeside, men laver gerne en special ordre til dig hun lægger op på etsy så den er nem at købe for os fra det store udland :) Det er meget vigtigt for min datter at heksene på stoffet er søde hekse. Jeg tror hun er lidt ambivalent omkring det med hekse i øjeblikket, da de jo også kan være onde i mange fortællinger. Jeg synes det er lidt sødt :)

...

I bought the fabric from ByBora on EtsyShe has a bigger selection on her dutch website, but she will make a specific order for you on etsy to make it easier to buy for us foreigners :) It is very important for my daughter that the witches on her dress are nice witches. I think she is a bit ambivalent about the witch thing at the moment, since they are often evil in stories. I think it is kind of cute :)


Og så får i lige et par billeder af pigerne og kjolerne sammen. Selvom de er skabt af sammen mønster synes jeg de får to forskellige udtræk ved kun at ændre ærmerne. Det er dejligt når et mønster kan bruges på flere måder synes jeg

...

And then a couple of pictures of the girls and dresses together. I love that the outcome is so different just by changing the sleeve option. That is value for money.



Åhr, søskendekærlighed! Skønt :)

...

Aww that's lovely! :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin kjole og en sød model ;) <3
    Rigtig god weekend.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde søde Birgitte og mange tak for roserne :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...