Image Map

15.03.2012

Mine første figurer

Min store datter fyldte to år d. 31. januar og det skulle fejres med nogle af hendes yndlingsfigurer - Barbapappa! Så jeg måtte bevæge mig ud i mit første modelleringsprojekt i fondant, og ja øvelse gør mester, men det lykkedes og hun blev ovenud tilfreds med resultatet :)


Til hendes fødselsdag i vuggestuen skulle hun selvfølgelig også have lidt mundgodt med - det blev til disse cupcakes. Frostingen var klart det der tog flest kegler blandt børnene :)


1 kommentar:

  1. Wow, fantastic blog layout! How long have you been
    blogging for? you make blogging look easy. The overall look
    of your site is magnificent, as well as the content!

    Also visit my weblog: moderator training

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...