Image Map

14.02.2014

Hemmeligt bryllup - Secret wedding


En bekendt spurgte om jeg ville bage en kage til deres lille hemmelige bryllup, og det sagde jeg selvfølgelig ja til. Det blev til chokoladekage med hindbærmousse, en rigtig klassiker :)

...

A friend of mine asked me to bake a cake for her small secret wedding,and of course I agreed. I made chocolate cake and raspberry mousse, a real classic :)


Kagen er overtrukket med Funcakes ekstra hvide marcipan som jeg har præget med denne FMM prægeplade. Bogstaverne er lavet med denne udstikker.

...

I used Fincakes extra white marzipan, that i used this FMM texture mat on. The letters are made with this cutter.


Ønsket var Calla liljer i sort, hvid og lyseblå og de er lavet i Satin Ice Fondant og gumpaste (den sorte dog Funcakes med tylose i) Midten dryssede jeg gul glitter over, det gav en rigtig fin effekt

...

She wanted blue, white and black calla lillies- these are made with a combo of gumpaste and Satin Ice fondant (the black is Funcakes with tylose, though). I sprinkled the middle with yellow glitter, which gave it a nice effect


I første omgang havde jeg lavet færre blomster, men det var som om kagen blev for tom så der måtte laves nogle flere før jeg blev tilfreds med resultatet :)

Jeg håber de havde en skøn dag med familien

...

First i made fewer flowers, but the cake just didn't look right, so I had to make more before I was satisfied

I hope they had a great day with their family

4 kommentarer:

  1. Sikke en smuk kage, ej hvor hyggeligt med et hemmeligt bryllup :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak. det er en rigtig sød ide :)

      Slet
  2. Nydelig kake! Du er så flink til å pynte dem :)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...