Image Map

04.02.2013

Kreatræf i Århus :)

Ja i lørdags gik det løs på Strandskolen i Risskov, hvor Anna havde sørget for lokaler til alle vi kreative kvinder. Det var en rigtig hyggelig dag og jeg glæder mig allerede til næste gang ;) 

Jeg selv havde selvfølgelig glemt kamera, men en masse andre skønne damer havde ikke været helt så morgenforvirrede som mig - du kan bl.a. se fine billeder her hos Kreakuller, frk TURKIS og Ævlebævle :)

Selv fik jeg arbejdet lidt på et projekt jeg startede på allerede i oktober sidste år og jeg nåede da et godt stykke længere:


På dagen have en bunke af pigerne sørget for at samle sammen til nogle fantastiske gaveposer, og hold da op nogle lækre sponsorgaver de havde skaffet!
Her er lidt billeder af nogle af de lækre sager :) Udover det i ser på billederne var der også en lille strikkebog samt en neglelak, men de blev givet væk inden jeg nåede at tage billeder :)







Pigerne havde endda skaffet lidt ekstra lækkerier som der blev trukket lod om. Jeg var så heldig at vinde en plakat fra Småfolk, glæder mig til at få den op at hænge på pigernes værelse :)



Endnu en gang tak for en super dag :)

...

Her er listen over alle de skønne sponsorer:




4 kommentarer:

  1. Selv tak for en dejligt dag, det var jo bare super hyggeligt at hilse på dig :-)

    Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. i lige måde :) måske vi ses næste gang :)

      Slet
  2. Hold da op hvor fine gave der er delt ud.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. meget - var også vildt imponeret, det var nogle seje tøser der havde stået for det må man sige :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...