Image Map

10.04.2013

Give away # 11 - SLUT


Og endelig en homemade en af slagsen :)

Du kan vinde en af de berygtede berømte vimpelranker i skønt retrostof - sådan en som den jeg lavede her :)

Stoffet behøver ikke nødvendigvis være det samme som i min men kan varieres efter ønske (og mit stoflager). Jeg vil prøve at leve så godt op til farveønsker som det er muligt :)


Har du lyst til at være med skal du følge bloggen via bloglovin og facebook :) Og så skal du selvfølgelig lige smide en kommentar nedenfor så jeg ved du er med ;)


Vil du have et ekstra lod så reklamer for min give away enten på din blog, facebook eller hvor du lige synes det passer ind :)


Håber du har lyst til at deltage :)

...


Og ja undrer du dig en anelse over navneskiftet så synes jeg det var på tide med lidt ændringer og navnet har længe ligge mig på sinde. Der vil generelt ske lidt ændringer herinde fremadrettet - måske har du allerede opdaget nogle af dem, men det er stadig good old me ;)

21 kommentarer:

  1. Jeg deltager som den første

    SvarSlet
  2. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  4. Den vil jeg da gerne have hængende :) de er så fine!

    Mvh. Cecilie - ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den er fin!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg har længe ønsket mig sådan en til B, jeg kan bare ikke sy :) Jeg er gerne med, følger dig på bloglovin nu :)

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 2 lodder :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  8. Vil meget gerne være med. Napper 1 lod! :)

    SvarSlet
  9. Hejsa, jeg vil gerne deltage også med 2 lodder - jeg reklamerer på min facebook profil og min kreafreak-side :-)

    Ha' en dejlig dag

    Glade kreahilsner Karina / kpeschardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne være med på 2 lodder. Har delt på min blog og FB :-)
    Sådan en flagranke ville pynte på Luccas værelse så håber jeg vinder.
    Følger allerede din blog, både på Bloglovin, GFC og FB.

    SvarSlet
  11. Åh den vil jeg gerne vinde til vores lille prinsesse som lige nu ligger i maven men kommer ud lige straks :) Jeg deltager med et ekstra lod.

    SvarSlet
  12. Deltager!!
    frejahoy@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage!

    Den eksperimenterende have

    SvarSlet
  14. Kære Sandra
    Jeg vil glæde mig over den meget flotte flagranke! Vil gerne være med! Jeg er med med 1 lod. Kh Charlotte
    http://bycgundersen.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Hejsa, jeg kan også lige nå at være med, og tak fordi du er med på min give away!!

    VH Louise

    SvarSlet
  16. Detager!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
    Svar
    1. den sluttede i søndags desværre

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...